بنا بر اعلام رسانه های خارجی؛

امارات ۱۰ میلیارد دلار در رژیم صهیونیستی سرمایه گذاری خواهد کرد

امارات ۱۰ میلیارد دلار در رژیم صهیونیستی سرمایه گذاری خواهد کرد

رسانه های خارجی اعلام کردند که امارات پس از سفر رئیس رژیم صهیونیستی به ابوظبی تصمیم به سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در فلسطین اشغالی گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که امارات ۱۰ میلیارد دلار در فلسطین اشغالی سرمایه گذاری خواهد کرد.

بنابراین گزارش، «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی در پی سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به کشورش تصمیم گرفت تعلیق این سرمایه گذاری را لغو کند.

طرفهای ذی ربط امارات و رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ایجاد طرحی در راستای توزیع اموال صندوقهای سرمایه گذاری امارات به شرکتهای صهیونیستی هستند.

لازم به ذکر است که «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ۱۰ بهمن در سفری رسمی وارد ابوظبی شد و با «محمد بن زائد» ولیعهد ابوظبی دیدار و با او درباره مسائل مختلف بحث و تبادل نظر کرد. این سفر منجر به واکنش گروههای مقاومت فلسطین شد.

توافق عادی سازی روابط دو کشور عربی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی موسوم به «توافق آبراهام» ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ در کاخ سفید در حضور «بنیامین نتانیاهو» و «دونالد ترامپ» و وزرای خارجه امارات و بحرین امضا شد.

کد خبر 5413980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      0 0
      خاک برسرت امارات چند روز دیگه رژیم صهیونیستی از هم پاشیدمیخوای چکار کنی بدبخت